Sivut

sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

A Blog with Substance


Sain tämän tunnustuksen Mekeltä hänen Meketys-blogistaan
13.7.2012.

Kiitos Meke♥

Kesäänhän kuuluvat leikit, joten tällä tunnustuksella leikitään seuraavilla tehtävillä:

1. Kiitä tunnustuksen antajaa.
2. Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäni.

En tällä kertaa jaa tätä tunnustusta eteenpäin.
Tunnustuksen ovat ansainneet kaikki blogit joita säännöllisesti luen.

Seuraavaksi 8 satunnaista asiaa minusta:

- rakastan eläimiä ja luontoa
- ystäviini lasken ne ihmiset jotka antavat itsestään enemmän kuin pelkän pinnan
- inhoan ihmisten hyväksikäyttöä
- olen onnellinen lisääntyvästä syvällisestä keskustelusta
- kannan jatkuvaa huonoa omaatuntoa liikkumattomuudestani, miten onnistuinkaan kadottamaan nuoruuden liikunnallisuuteni
- olen onnellinen siitä, että käsillä tekeminen on tullut uudelleen osaksi minua. Nuorena suunnittelin pukuompelijan ammattikouluopintoja, mutta tein virheen ja lähdin lukioon.
- askartelu on antanut uuden katsontatavan ympäristöön
- kirjoituksistani näkee uskoni, mutta silti koen vieraaksi kirkossa käynnin ja voimakkaasti uskonnolliset ajankohtaisohjelmat


4 kommenttia:

  1. Kaikkikin, mitä tuossa listaat, mutta erityisesti 5 ja 6 voisivat olla minun kynästäni!! Paitsi että minut vanhemmat pakottivat lukioon, mutta pukuompelijaksi halusin silloin ;-) Taidamme aivan oikeesti olla sielunsiskoja!
    Kiitos ystävyydestä ja tunnustuksesta (tuo edellinen)sekä ihanista kommenteista blogissni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mags. Minustakin tuntuu aina vain enemmän siltä, että sielumme ovat lähekkäin♥. Ja kauniit kommentit olet ansainnut♥
      Minä valitsin lukion, koska en tiennyt mitä oikeasti halusin. Tajusin jo lukion ensimmäisenä vuonna, että olin tehnyt virheen. Lukion lopetinkin kesken toisen lukukauden viimeisen 6 viikon jakson alkaessa. Eräs opettajani kyllä piti minulle tästä kahdenkeskisen puhuttelun. Hän vannotti minua jatkamaan koulunkäyntiä. No jatkoinhan minä...10 vuoden päästä. Tuon jälkeen olen hankkinut kaksi tutkintoa ja kolmas on vajaa. Kolmannen saamisesta en tiedä.
      Olisin tuolloin 17 vuotiaana halunnut vaihtaa lukiosta ammattikouluun, mutta äidiltäni sain vain toteamuksen, että minun olisi itse kustannettava se. Se siitä sitten.
      Aina joskus mietin, että ammattikoulusta olisi saanut edes itselleen taidon josta olisi ollut hyötyä vaikka sitä ei olisi koskaan työkseen tehnytkään. Ja aikuisena opiskelu taas on rahallisesti iso panostus ja tuolloin on mietittävä mikä koulutus mahdollistaa työn saannin.
      Onneksi viihdyn nykyisessä työssäni, joten kaikki meni lopulta hyvin.

      Poista
    2. Niin, ei minustakaan pukuompelijaa tullut; 3 ammattia, joista yhden loppuosa jäi suorittamatta... Ompeluharrastus oli kyllä hyvin aktiivinen, kun pojat oli pieniä, ompelin kaikki heidän vaatteet. Nykyinen elämäntapani on itse valittu. <3

      Poista
    3. Onneksi nämä käsityöntaidot voi oppia koska tahansa:). Meillä siis tämäkin yhtäläistä, että kolmatta tutkintoa ei saavuta;)

      Poista