Sivut

perjantai 4. toukokuuta 2012

Tunnustus


Sain tämän tunnustuksen Askartelin Itte blogista, Kiitos!

Tunnustuksen saaneen pitää:

Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen
Lisää The Versatile Blogger Award -kuva postaukseesi
 
Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
 
Nimeä 15 bloggaajaa
 ja kerro heille tunnustuksesta


Sitten ne satunnaiset tunnustukset:

1. Tilasin juuri uuden järjestelmäkameran, koska bloggaajien upeat kuvat innostivat siihen.
    (valitettavasti se ei ehtinyt täksi viikonlopuksi)
2. Olen tilannut Askartelukirppikseltä useita tuotteita, koska haluan opetella korttien teon.
3. Olen jäänyt koukkuun bloggailuun. Joka ilta on saatava lukea toisten uudet postaukset.
4. Olen yllättynyt kuinka hetkessä löysin oman tapani tehdä postauksia.
5. Olen äärettömän kiitollinen bloggauksen elämääni tuomista ihmisistä.
6. Olen todella laiska siivoamaan. Ja levittäydyn kaikkialle korutarvikkeideni kanssa.
7. Olen shoppailuhullu, kun kyseessä ovat helmet ja korutarvikkeet.

Tunnustuksen haluan jakaa seuraaville. 

Koska Askartelin Itte jakoi tämän minulle, niin en laita sitä hänelle uudelleen, vaikka tahtoisin kyllä.



22 kommenttia:

  1. Kiitti Jade... Tunnistan itseni monesta tunnustuksesta:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta:)Hyvää illanjatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä:). Oikein mukavaa iltaa ja viikonloppua!

      Poista
  3. Oi kiitos. =) Mie olen aika huono jatkamaan näitä tunnustuksia mutta olen tästä huomionosoituksesta hurrrjan iloinen. Varsinkin kun olen päässyt kädentaitajien joukkoon. =D

    Siun postauksesi ovat ihania. Ja siun tunnustuksesi myös! =)

    Koitan miettiä omia tunnustuksellisuuksiani. =)))

    Muksaa viikonloppua siulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teillä monilla on varmaankin useita kertoja ollut näitä tunnustuksia. Olette ne ansainneet. Olisi hauska nähdä vaikka pelkät tunnustuksesi;)
      Oikein mukavaa viikonloppua myös sinulle.

      Poista
  4. Marita, kiitos!:))
    Otan tunnustuksen ilolla vastaan, mutta olen myös tosi huono jakamaan niitä eteenpäin, kun haluaisin niiiin monelle sen ojentaa. Olen vastaavia tunnustuksia tehnyt, joten en tiedä saanko jotain uutta aikaiseksi, mutta katsotaan:) Kiitos!♥
    Iloa viikonloppuusi, sinä uusi blogiystäväni:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jatkaa ei tarvitse:). Tunnustuksen halusin antaa <3
      Kiitos, uusi blogiystäväni <3 Aurinkoista viikonloppua myös sinulle.

      Poista
  5. Hei kiitos tästä tunnustuksesta :-)

    -Luin nyt kerralla monta viimeistä postaustasi ja aika surullistakin oli... koskettavaa... ja myös niitä toivonpilkahduksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos myös sinulle. Toivon, että jollekkin myös nämä surulliset kirjoitukset antavat toivoa.

      Poista
  6. Kiitos ihanasta yllätyksestä ja päivän piristeestä! :)

    Kirjoitat muuten kauniisti. Kuten Magskin sanoi, koskettavasti. Jatka ihmeessä. :)

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  7. Kiitos Maria <3. Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  8. Bloggaus rikastuttaa elämää ihanasti :) Kiitos tunnustuksesta. koetan muistaa vastata siihen, olen nyt flunssassa ja muutenkin elämässä liikaa tohinaa, mutta haluaisin kyllä pian taas päästä postaamaan. Mukavaa viikonlopun jatkoa.

    VastaaPoista
  9. Kiitos tunnustuksesta ja iloista alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja oikein mukavaa alkavaa opiskeluviikkoa:)
      Ihanaa, että joku suuntaa kohti unelmiaan noin konkreettisesti.

      Poista