Sivut

tiistai 6. marraskuuta 2012

Mistä löytäisin?


Mistä löytäisin
sen todellisen
totuuden elämälleni.

Viestejä saan
minulla jotain enemmän.
Onko tosiaan?

Synnyin jo helppoon elämään
ei mikään tuskaa tuottanut
ei työtä vaatinut.
Kaiken sain enempiä yrittämättä.

Ilman työtä hyvä olin kaikessa
ei mikään huonoa, ei mikään erityisen hyvää.
Läpi vuosien kuulla sain
jos yrittäisin paras olisin.

En saanut kai kunnianhimoa
en yrittäjyyden himoa.

Muistan hetket ylpeyden
kotiin tulin iloiten
palkintona sija ensimmäisen.
Ei ilo kauaa kestänyt
vastaani sain kysymyksen
kilpailijoita yksi vain.

Aikuisuutta jo pitkään elänyt olen
edelleen kadoksissa
mikä olen.
Ei enää tunnisteena koulun helppous
nyt jotenkin niin helppona
elämän syvin kysymys.

Minulle selvää,
niin monille ei kuitenkaan.

Olenko lampi veden voimaa antavan
vai harhaako olen?
Upotanko lähelle janoavan?

Kumpa löytäisin oman varmuuden
jotta todella
voimaa antaa veden siunauksen.

6 kommenttia:

  1. Voi muru, ihana teksti <3 Minä olen joutunut taistelemaan jäädäkseni eloon ja sitten suorittanut elämääni miettimättä aiemmin lainkaan kuka olen. Näin kai tunsin olevani elossa, kunnes vuosi sitten jouduin pakosti pysähtymään perimmäisten kysymysten äärelle, minäkin. - Tällä hetkellä minut saa iloiseksi, jos pystyn piirtämään vahvan viivan piirrokseen ja erittäin iloiseksi, jos kykenen sen vielä sahaamaan - suuria saavutuksia tai isoja töitä en tarvitse. - Suorittamisen ansaan on helppo luikahtaa uudelleen - ja saan tarkistella päivittäin askeliani - siksi(kin) kiitän Sinua sanoistasi, herättäjä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kommenttisi oli nyt niin koskettava, etten osaa sanoa muuta kuin KIITOS♥
      Mietin jo yksityisviestin lähettämistä sinulle.

      Poista
    2. Sekin toki käy <3 mutta uusia avauksia voi blogissakin tehdä puolin ja toisin

      Poista
    3. Olet aivan oikeassa:). Olemme niitä tainneet tehdäkkin puolin ja toisin.
      On hyvä tietää, että voi lähestyä myös kahden kesken. Toivon, että sinäkin muistat sen myös toisinpäin jos sellainen hetki tulee♥
      Osoitteeni on sivulla ja siihen voi jokainen ottaa yhteyttä jos haluaa:)
      Kiitos Meke♥

      Poista